Logo jaguar mobile
  • Jaguar XE

    Najbardziej zaawansowana efektywna i dynamiczna sportowa limuzyna jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy.

  • Jaguar XF

    Śmiała linia nowego modelu XF zdecydowanie wyróżnia go z tłumu. Oferująca niedoścignione połączenie wyczucia układu kierowniczego, komfortu jazdy, wyrafinowania i osiągów luksusowa limuzyna jest równie ekscytująca, co oszczędna.

  • JAGUAR XJ

    Niezwykły design i najwyższa technologia. XJ jest modelem ustanawiającym nowy standard w swojej klasie.

  • Jaguar E-PACE

    Pierwszy kompaktowy SUV marki Jaguar.

  • JAGUAR F-PACE

    Nowy elektryzujący SUV o wysokich osiągach Jaguara łączy sportowe prowadzenie i spektakularny wygląd z praktycznością.

  • JAGUAR F-TYPE

    F-Type to prawdziwy sportowy samochód. Kolejna wersja zachowuje niepowtarzalny wygląd, niezapomniane uczucia z jazdy i niepowtarzalne osiągi czyli wszystkie cechy Jaguara.

  • JAGUAR I‑PACE CONCEPT

    Pierwszy w pełni elektryczny samochód w gamie modelowej.

Aktualności

Nowy pakiet technologiczny oraz data premiery Jaguara XE

Jaguar zaprezentuje wkrótce najmłodsze dziecko w rodzinie. Sportowy sedan Jaguar XE zostanie zaprezentowany w Londynie 8 września. Samochód będzie modelem stworzonym, aby sprostać potrzebom kierowców kochających jazdę samochodem.

Jaguar wchodzi na poziom innowacyjności niespotykany dotąd w tym segmencie pojazdów. Ultralekka, aluminiowa konstrukcja, wyrafinowane zawieszenie oraz nowa rodzina silników Ingenium – całość projektowana oraz tworzona w Wielkiej Brytanii

Jaguar XE w całości zbudowany na zupełnie nowej aluminiowej konstrukcji to perfekcyjne połączenie sportowej charakterystyki, precyzyjnego układu kierowniczego oraz najwyższej dbałości o detale wykończenia.

Zawieszenie tylne Integral Link

Unikalne dla tego segmentu samochodów zawieszenie Integral Link jest w stanie znacząco poprawić prowadzenie względem standardowo stosowanych zawieszeń w tym segmencie. Zawieszenie dostarcza niezwykłą sztywność poprzeczną i wzdłużną, dzięki czemu prowadzenie jest dynamiczne, a za razem poziom komfortu może być niezwykle wysoki.
Wiele z komponentów zawieszenia Integral Link było kutych oraz odlewanych z aluminium dla zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości i lekkości.

Przednie zawieszenie wprost z modelu F-TYPE

Mocowane do ramy pomocniczej wykonanej z aluminium zawieszenie XE zapewnia najwyższy poziom przyczepności oraz kontroli prowadzenia w swojej klasie.
Zaawansowane zawieszenie skonstruowane jest na bazie tego zastosowanego we flagowym modelu F-Type. Dla uzyskania odpowiedniej sztywności użyto pojedynczych elementów zastosowanych w modelu XFR. Komponenty wyprodukowane są z kutego oraz odlewanego aluminium w procesach patentowanych przez markę. Całość zapewnia niezwykle precyzyjne prowadzenie niedostępne dotąd w tej klasie samochodów.

Układ kierowniczy nastawiony na radość prowadzenia

XE na zupełnie inny poziom. Jaguar XE, jako pierwszy model marki zostanie wyposażony w całkowicie nowy elektryczny układ wspomagania nowej generacji. Standard marki przeniesiony zostanie wraz z modelem XE na zupełnie inny, niedostępny dotąd poziom.
Nasze najnowsze algorytmy zapewniają większe możliwości dopasowania układu kierowniczego niż rozwiązania hydrauliczne. Jakość prowadzenia jest wyższa, a wyczucie większe. Inną korzyścią takiego rozwiązania jest możliwość bezproblemowego manewrowania przy małych prędkościach oraz lepsza współpraca układu kierowniczego z systemami takim jak Jaguar Drive Control czy EPAS.

All Surface Progress Control

Nawet z najlepszymi systemami kontroli trakcji samochody tylnonapędowe miewają problemy z ruszaniem na bardzo śliskiej nawierzchni. System All Surface Progress Control to całkowicie nowe rozwiązanie mające drastycznie zmienić ruszanie na śliskiej nawierzchni.
Rozwiązanie stworzone jest przez markę Jaguar Land Rover z wykorzystaniem bogatego doświadczenia w tworzeniu samochodów terenowych, ASPC może kontrolować przyśpieszanie kół znacznie delikatniej i precyzyjniej niż jest to w stanie wykonać kierowca. System zachowuje się podobnie jak tempomat przy niskich prędkościach, zapewniając optymalną trakcję nawet na najbardziej śliskich powierzchniach.