Logo jaguar mobile

TECHNOLOGIA SILNIKA

Jaguar XF dostępny jest z całą gamą wyrafinowanych, efektywnych silników wysokoprężnych i benzynowych, z których każdy zapewnia doskonałą dynamikę jazdy i elektryzujące osiągi.
EMISJA CO 2 g/km

Ręczna skrzynia biegów – od zaledwie 99 g/km
Automatyczna skrzynia biegów – od zaledwie 106 g/km

SPALANIE Łączne zużycie paliwa – mpg (l/100km)

Ręczna skrzynia biegów: od 75,0 (3,8)
Automatyczna skrzynia biegów: od 68,9 (4,1)

Wszystkie silniki dostępne w modelu XF wyposażone są w technologię Stop/Start* oraz inteligentne systemy odzyskiwania energii podczas hamowania, dzięki czemu możliwe jest zapewnienie maksymalnie ekonomicznej jazdy, szczególnie w warunkach miejskich.

*O dostępność zapytaj sprzedawcę

Hasło

Lorem ipsum dolor si.

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE INGENIUM

SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE INGENIUM

Model XF dostępny jest z dwoma dwulitrowymi, czterocylindrowymi silnikami wysokoprężnymi z turbodoładowaniem o mocy 163 KM* oraz 180 KM*. Dzięki zaawansowanej technologii oraz w pełni aluminiowej strukturze, silniki Ingenium osiągają imponujące wyniki w zakresie zużycia paliwa oraz emisji CO2.

*O dostępność zapytaj sprzedawcę

WYRAFINOWANE SILNIKI BENZYNOWE

WYRAFINOWANE SILNIKI BENZYNOWE

Silniki benzynowe dostępne w modelu XF zapewniają doskonałe osiągi i dynamikę na każdych obrotach, osiągając jednocześnie jeszcze lepsze wyniki w zakresie zużycia paliwa. Dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem o mocy 240 KM* zapewnia wydajność i wyrafinowanie godne silnika sześciocylindrowego, choć jego struktura jest o wiele bardziej kompaktowa, a sam silnik – bardziej ekonomiczny. Trzylitrowy silnik V6 ze sprężarką mechaniczną – ten sam silnik, który napędza także sportowy model F-TYPE, dostępny jest w wersjach o mocy 340 i 380 KM*.

*O dostępność zapytaj sprzedawcę

RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW*

RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW*

Ta wyjątkowo lekka i zaawansowana technologicznie sześciostopniowa manualna skrzynia biegów pozwala modelowi XF wspinać się na wyżyny w zakresie wydajności. Jej obudowa wykonana ze stopu aluminium, wydrążone wałki i zębatki z pustymi przestrzeniami znacząco obniżają jej masę, czyniąc ją najlżejszą w swojej klasie. Zaprojektowana specjalnie na potrzeby sportowej jazdy, skrzynia ta zmienia biegi szybko i płynnie, zapewniając najwyższy poziom komfortu.

*Ręczna skrzynia biegów dostępna jest w modelu z 4-cylindrowym silnikiem E-Performance o pojemności 2,0 litra i mocy 163 KM oraz z 4-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym Ingenium z turbodoładowaniem o pojemności 2,0 litra i mocy 180 KM. Dostępność zależna od rynku.
Samochody pokazane w materiałach filmowych zamieszczonych na stronie internetowej mogą nie odzwierciedlać najnowszych dostępnych modyfikacji i ulepszeń. Informacje na temat aktualnych specyfikacji można uzyskać, kontaktując się z najbliższym Dilerem marki Jaguar.

AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW

AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW

Znajdująca się na wyposażeniu modelu XF ośmiostopniowa przekładnia automatyczna zmienia biegi w mgnieniu oka, sprawiając że auto nabiera prędkości bez żadnego wysiłku. Jej atuty to szybki czas reakcji, efektywność i płynność działania. Przekładnia, wyposażona w nowoczesne pokrętło wyboru trybu pracy w kolorze satynowej czerni, pozwala szybszą zmianę biegów, dynamiczną zmianę biegu na niższy w trybie Dynamic Mode oraz na szybsze wchodzenie na wyższy bieg w trybie Eco Mode. Automatyczna skrzynia biegów daje kierowcy możliwość ręcznej zmiany przełożeń za pomocą łopatek zamontowanych za kierownicą, dzięki czemu osiągi auta są dostępne na wyciągnięcie ręki.

PERFEKCYJNA INŻYNIERIA

PERFEKCYJNA INŻYNIERIA

Zastosowanie najbardziej nowoczesnych technologii dostępnych w przemyśle samochodowym pozwoliło modelowi XF osiągnąć apogeum inżynieryjnej doskonałości. Jaguar XF bazuje na zupełnie nowej, lekkiej aluminiowej strukturze; z aluminium wykonane jest też podwozie oraz zawieszenie auta. W modelu XF najnowszej generacji nie mogło też zabraknąć supernowoczesnych silników Ingenium, produkowanych w naszym powstałym za kwotę 500 milionów funtów Centrum Produkcji Silników w Wielkiej Brytanii.