- Metamorfozy: w Warszawie odbył się pierwszy z trzech ekskluzywnych, specjalnych wieczorów artystycznych inspirowanych kreatywnością i oryginalnością marki Jaguar.
- Porywająca wizja: wyjątkowi polscy artyści, w tym Krystyna Prońko, Maciej Zakościelny, Marta Wiejak i Wojciech Brzeziński tworzą niesamowite wydarzenie w Fabryce Norblina.
- Świat Jaguara: Metamorfozy to pierwsze tego typu w Polsce multisensoryczne i niezwykle wciągające wydarzenie, inspirowane marką Jaguar.
- Natchnienie Jaguarem F-PACE: Prezentacja marki w wyrafinowany sposób, odzwierciedlający design, estetykę i kolory Jaguara F-PACE SVR Edition 1988.
Warszawa, 02.10.2023
Metamorfozy inspirowane Jaguarem to cykl trzech wieczorów artystycznych odbywających się w Warszawie. Podczas wczorajszej premiery Jaguar Polska zabrał gości w podróż po innowacyjnych technologiach oddających istotę pionierskiej wizji świata, w którym ludzie stale odkrywają coś nowego. W ekskluzywnej premierze wzięli udział dziennikarze, influencerzy i liderzy opinii. W najbliższych dniach odbędą się dwa kolejne wydarzenia, dostępne wyłącznie na zaproszenia.
Metamorfozy tworzone są z elementów inspirowanych designem i estetyką Jaguara, łącząc niepowtarzalny wygląd i styl marki z nieustraszoną kreatywnością artystów. W wyszukany sposób prezentują markę Jaguar poprzez ekscytujące i pobudzające zmysły formy sztuki.
W Metamorfozach uchwyciliśmy esencję kreatywności, oryginalności i niepowtarzalności, z której znana jest marka Jaguar. Premiera była świętem marki Jaguar z udziałem gości, którzy podzielają naszą wiarę w kreatywność i wyrażanie siebie oraz mają podobną do nas pasję do odkrywania. Na naszej drodze do bycia przodującym dostawcą nowoczesnego luksusu prezentujemy nową formę sztuki, która stale ewoluuje i reaguje na zmieniający się świat – mówi Łukasz Goździor, Marketing & PR Director, JLR Polska.
We współpracy z uznanymi polskimi artystami Jaguar stworzył wyjątkowe przeżycie. Część odrestaurowanej Fabryki Noblina w centrum Warszawy została przekształcona w nowoczesne, luksusowe, artystyczne miejsce. Prawie 40 multimedialnych projektów wysokiej rozdzielczości i ruchome ściany wyświetlały dynamiczne obrazy w projekcjach 360 stopni, kierując wyobraźnię widzów w różne miejsca. W innowacyjnym, wciągającym wydarzeniu bez sceny aktorzy odgrywali swoje role tuż obok gości, przy akompaniamencie muzyki na żywo.
Goście już od chwili przybycia na wydarzenie zostali wciągnięci w świat Metamorfoz, wchodząc tajemniczym tunelem i trafiając do ekskluzywnej, innowacyjnej i wyrafinowanej przestrzeni z wyświetlanymi animacjami i aktorami wchodzącymi w interakcję z publicznością – mówi Marek Kozicki, producent i twórca Metamorfoz.
Goście spotkali Krystynę Prońko, Macieja Zakościelnego, Mirosława Zbrojewicza, Martę Wiejak, Wojciecha Brzezińskiego oraz artystów nowego pokolenia, m.in. Mateusza Tomaszewskiego, Tinę Papazyan, Zuzannę Lit i Matyldę Giegżno. Producentem kreatywnym Metamorfoz był Marek Kozicki, a reżyserem Kuba Zalasa. Nowatorską scenografię stworzyli Tomasz Wysocki i Oktawian Jurczykowski. Kierownikiem muzycznym był Nikola Kołodziejczyk.
Dla twórców Metamorfoz motywacją w kreacji był Jaguar F-PACE SVR Edition 1988. Lakier pojazdu Midnight Amethyst Gloss zainspirował estetykę, atmosferę i kolorystykę wydarzenia. F-PACE SVR Edition 1988 to limitowana edycja luksusowego SUV-a Jaguara o wysokich osiągach, stworzona przez ekspertów do spraw personalizacji SV Bespoke. Na całym świecie dostępne są zaledwie 394 egzemplarze. Wzbudzająca emocje specyfikacja, inspirowana bogatą historią Jaguara w wyścigach samochodowych, obejmuje specjalnie opracowany lakier Midnight Amethyst Gloss, 22-calowe felgi aluminiowe Champagne Gold Satin, limitowane detale nadwozia i wnętrza w kolorze Sunset Gold Satin, a także oznaczenie „One of 394” SV Bespoke.