Czy części do mojego samochodu marki Jaguar będą nadal dostępne?
Będziemy nadal zaspokajać wszystkie potrzeby związane z serwisem i konserwacją. Więcej informacji można uzyskać u lokalnego dealera.
Czy mój Jaguar nadal będzie otrzymywać aktualizacje oprogramowania?
Aktualizacje będą dostępne u naszych partnerów serwisowych.
Czy moja gwarancja i/lub plan serwisowy będą nadal ważne?
Tak, nie będzie żadnych zakłóceń w gwarancji, rozszerzonej gwarancji i/lub planie serwisowym. Z planu serwisowego można korzystać w dowolnym punkcie dealerskim obsługującym pojazdy marki Jaguar.
Czy nadal mogę kupować akcesoria do mojego samochodu Jaguar?
Będziemy nadal dostarczać gamę akcesoriów do Twojego samochodu marki Jaguar, takich jak wykładziny przestrzeni bagażowej lub boxy dachowe. Więcej informacji można uzyskać u lokalnego dealera tutaj.
Czy nadal mogę kupić przedłużoną gwarancję i/lub odnowić plan serwisowy?
Jaguar jest zaangażowany we wspieranie naszych klientów i zapewnianie wyjątkowych doświadczeń związanych z posiadaniem samochodu. Przedłużone gwarancje i plany serwisowe będą dostępne do nabycia u Twojego dealera. Znajdź swojego lokalnego dealera tutaj.