Nowy elektryzujący SUV o wysokich osiągach Jaguara łączy sportowe prowadzenie i spektakularny wygląd z praktycznością.
Przedstawiamy pierwszego, całkowicie elektrycznego SUV-a marki Jaguar.
F-Type to prawdziwy sportowy samochód. Kolejna wersja zachowuje niepowtarzalny wygląd, niezapomniane uczucia z jazdy i niepowtarzalne osiągi czyli wszystkie cechy Jaguara.
Najbardziej zaawansowana efektywna i dynamiczna sportowa limuzyna jaką kiedykolwiek wyprodukowaliśmy.
Śmiała linia nowego modelu XF zdecydowanie wyróżnia go z tłumu. Oferująca niedoścignione połączenie wyczucia układu kierowniczego, komfortu jazdy, wyrafinowania i osiągów luksusowa limuzyna jest równie ekscytująca, co oszczędna.
Niezwykły design i najwyższa technologia. XJ jest modelem ustanawiającym nowy standard w swojej klasie.
Za sprawą zespołu wykwalifikowanych stylistów, inżynierów i techników, oddział SVO oferuje nowe możliwości personalizacji
wybranego modelu.
Ilość miejsc | 5 |
---|---|
Średnie (l/100km) | 6.9 |
Emisja CO2 (g/km) | 159 |
Pojemność zbiornika (litry) | 74 |
Pojemność (cm3) | 1,997 |
---|---|
Moc maksymalna EEC-KM (kW) | 250 (184) |
@ obr/min | 5,500 |
Maksymalny moment obrotowy EEC-Nm | 365 |
@ obr/min | 1,200-4,500 |
Prędkość maksymalna km/h | 237 |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h sekundy | 6.6 |
Rozstaw kół przednich (mm) | 1,605 |
---|---|
Rozstaw kół tylnych (mm) | 1,594 |
Całkowita wysokość (mm) | 1,457 |
Rozstaw osi (mm) | 2,960 |
Całkowita długość wraz z ramką tablicy rejestracyjnej (mm) | 4,954 |
Całkowita szerokość wraz z lusterkami (mm) | 2,091 |
Całkowita szerokość ze złożonymi lusterkami (mm) | 1,987 |
Prześwit przy pełnym obciążeniu (mm) | 110-116 |
Średnica zawracania (m) | 11.61 |
Objętość bagażnika (litry) | 540 |
Waga od (kg) | 1,685 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 2,310 |
W mieście (l/100km) | 8.7 |
---|---|
W trasie (l/100km) | 6.0 |
Średnie (l/100km) | 6.9 |
Pojemność zbiornika (litry) | 74 |
Emisja CO2 (g/km) | 159 |
[1] Masy przedstawiają pojazdy ze standardowym wyposażeniem. Wyposażenie opcjonalne może zwiększyć masę pojazdu.
[2] Oficjalne wyniki w testach UE. Dane wyłącznie do celów porównawczych. Wyniki osiągane w rzeczywistych warunkach ekspolatacji mogą się różnić.